09133044405

كنترلر دمای دلتا

کنترلر دمای دلتا

كنترلر دمای دلتا وسیله ای برای اندازه گیری و کنترل دما است. با اتصال سنسور دما به کنترل کننده های دما، دمای محیط توسط کنترل کننده دما پردازش شده و طبق حالت کنترل تعریف شده، به صورت گرما یا سرما یا حالت دوگانه کنترل می شود. کنترلر دمای سری دلتا DT با ویژگی هایی مانند: پاسخ سریع، تنظیم دقیق پارامتر PID، پشتیبانی از پروتکل های ارتباطی MODBUS و با انواع خروجی ها ساخته شده است و دستیابی به وضعیت کنترل پایدار را در سیستم های مختلف ممکن کرده است. . علاوه بر این، همه مجموعه ها توسط تاییدیه های ایمنی بین المللی CE، UL و ابعاد نصب پشتیبانی می شوند.

كنترلر دماي دلتا

کنترلر دمای DTC

کنترلر دمای DTC  یک کنترلر دمای فوق العاده با امکانات فراوان و ارزان میباشد . این کنترلر دما از انواع سنسورهای دما پشتیبانی کرده و دارای حالت های کنترلی گرمایی , سرمایی و حالت دوگانه میباشد . همچنین برای فرایندهای زمان پذیر کنترل دما مانند رنگریزی نخ , دارای الگو های دمایی 7 حالته می باشد.

سری های DTC مدوله شده ی دلتا باعث صرفه جویی در سیم کشی می شود و ماژول های موازی، توانایی کنترل بیشترین محدوده ی نقاط دما را دارند. همچنین خروجی های انعطاف پذیر، کاربر را قادر به برنامه ریزی مدهای خروجی با توجه به نیازهای واقعی می کند. در این ترموستات، می توان با رمز گذاری از آسیب های ناشی از عملیات کارکنان جلوگیری کرد.

كنترلر دمای دلتا Delta سری DTV

کنترلر دما سری DTV دلتا، برای لامپ های خلاء، استفاده و تنظیمات ساده، پروتکل MODBUS و بدست آوردن اطلاعات ساده طراحی شده است.

کنترلر دمای DTE

سری DTE یک کنترل دما برای کاربردهای چند دمایی میباشد . این کنترلر بصورت ماژولار بوده و میتوان ورودی و خروجی ها را اضافه نمود . در یونیت اصلی فقط 4 کانال دما بدون خروجی وجود دارد که میتوان تا 8 کانال ورودی و 16 خروجی اضافه نمود.

ماژول كنترلر دمای دلتا سری DTE دلتا، یک کنترلر دمای ماژولار چند کاناله است که حداکثر 8 ورودی مقاومت پالاتین/ ترموکوپل را پشتیبانی می کند. DTE بر روی ریل تابلو نصب می شود و هر کانال آن بصورت مستقل عمل می کند. سری های DTE، انواع کارت های خروجی رله، ولتاژ پالس، خروجی جریان و خروجی ولتاژ خطی را ارائه می دهد. خروجی ارتباطی دو سیم RS-485 که در آن تعبیه شده، اطلاعات را با سرعت 115200 bps انتقال می دهد. در کنترلرهای قابل برنامه ریزی، DTE ها، قادر به تنظیم مجموعه دما و زمان کنترل هستند. علاوه بر این، قابلیت ارتقا با حداکثر 7 عدد ماژول DTC2000 را دارند. همچنین این کنترلرها از پروتکل های ارتباطی هم زمان و تابع تنظیم خودکار ID پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید مقاله كنترلر دمای دلتا : قیمت صفحه نمایش دلتا

کنترلر دمای DT3

کنترل کننده دمای دلتا سری DT3 با سخت افزار ارتقا یافته و مشخصات حرفه ای طراحی شده است تا عملکرد هوشمند، پاسخگویی سریع و ماژولارسازی آسان، به علاوه کلیدهای عملکردی کاربرپسند را برای کاربر فراهم می آورد. با عملکردهای  Self-Tuning و FUZZY کنترل دما، کنترلرها را می توان هم در فضای باز و هم در فضای بسته نصب کرد.

مشخصات فنی کنترلرهای دما سری DT3 :

  • قابلیت اتصال انواع سنسورهای دما مانند RTD ، ترموکوپل و …. به این کنترلر
  • صفحه نمایش بزرگ و سه رنگ
  • طراحی ماژولار
  • مد های کنترلی متنوع مانند ON/OFF – PID – MANUAL – FUZZY
  • خروجی های متنوع رله ای ، ولتاژی و جریانی
  • کنترل خروجی دوگانه بصورت HEATING , COOLING
  • پشتیبانی از پروتکل مدباس
  • زمان نمونه برداری 0.1 ثانیه
  • IP66
  • کنترلر دمای دلتا مدل DT320LA

کاربرد های این کنترلر :

  • ماشین های چاپ
  • ماشین های بسته بندی مواد غذایی
  • صنایع الکترونیک و پنل های خورشیدی

کنترلر دمای DTA

سری DTA برای کاربردهای عملی با 3 خروجی سیگنال متداول در صنعت طراحی شده است و با عملکردهای مختلف  یک کنترل هوشمند و ارزان قیمت را فراهم می آورد. کنترل DTA دارای حالت های گرمایش و سرمایش بوده اما از حالت دوگانه پشتیبانی نمیکند.

کنترلر دمای DTM

با توجه به نیاز صنایع مختلف به کنترل دمای چند کاناله و بهبود فرایندهای کنترل دما , دلتا اقدام به طراحی و تولید کنترلر دمای DTM نموده است . این کنترلر دما با پشتیبانی از 8 کانال دما و با استفاده از کارت های توسعه تا 64 مانال دما را پشتیبانی میکند . همچنین این کنترلر با ارتباط مدباس میتواند از 1000 کانال دما پشتیبانی نماید .

کنترلر دمای DTM دارای پورت RS485  و  اترنت میباشد که نیاز شما به اضافه کردن کارت شبکه را مرتفع مینماید. هم سخت افزار و هم نرم افزار کنترلر DTM  باعث شده تا کاربران به راحتی از آن در پروژه های مختلف استفاده نمایند

بیشتر بخوانید مقاله كنترلر دمای دلتا : کاربرد پی ال سی در صنعت 

كنترلر دماي دلتا

کنترلر دمای DTK

سری DTK یک کنترل کننده دما جدید با عملکرد بالا است. کنترلر DTK هزینه و زمان اجرای پروژه را تا حد زیادی کاهش می دهد و عملکرد سیستم های کنترل دما را بهبود می بخشد. با طول تنها 60 میلی متر و صفحه نمایش LCD با وضوح بالا، نظارت بر دمای هر محیطی را برای اپراتورها آسان مینماید.

کنترلر سری DTK دلتا، دارای عملکرد بالایی است، به نحوی که زمان و هزینه های توسعه را به شدت کاهش می دهد و عملکرد سیستم کنترل دما را بهبود می بخشد. از این سری کنترلر، فقط در یکی از حالات Heating یا Cooling می توان استفاده کرد.

مشخصات فنی ماژول كنترلر دمای دلتا DTC1000 و DTC2000:

 این کنترلر دارای یک کانال ورودی آنالوگ یا دما و یک خروجی پالس برای SSR یا جریانی یا ولتاژی و یا رله ای می باشد. نوع ورودی این ماژول ها به قرار زیر است:

K, J, T, E, N, R, S, B, L, U, PT100, JPT100, 0v ~5v, 0v ~ 10v, 0 ~ 20mA, 4 ~ 20mA, 0 ~ 50mV

كنترلر دمای دلتا دارای خروجی RS-485 با پروتکل MODBUS RTU/ASCII می باشد که توسط این پورت می توان این ماژول را به PLC وصل کرد و تنظیمات لازم را در ماژول ذخیره کرد و یا مقدار ورودی را از ماژول خواند.

مشخصات فنی کنترل دما ماژولار چند حلقه ای دلتا سری DTM مدل DTMR04

  •  تعداد نقاط کنترل دما : 4
  •  تعداد ماژول های پشتیبانی شده:
  • تا حداکثر 7 ماژول اندازه گیری + 8 ماژول ورودی/خروجی(64 لوپ دما)

مشخصات فنی كنترلر دمای دلتا DTA در مدل های DTA4896V1, DTA7272V1, DTA9696V1:

از این سری كنترلر دمای دلتا فقط در یکی از حالات Heating یا Cooling می توان استفاده کرد. ولتاژ تغذیه این کنترلر ها 100V~240VAC و سنسور های ورودی آن از نوع K, J, T, E, N, R, S, B, L, U, PT100, JPT100 می باشد.

لیست قیمت كنترلر دمای دلتا :

کنترل دما ماژولار چند حلقه ای دلتا سری DTM مدل DTME08

  • قیمت : 17,665,000 تومان

کنترل دما ماژولار چند حلقه ای دلتا سری DTM مدل DTME04

  • قیمت 13,200,000: تومان

کنترل دما ماژولار چند حلقه ای دلتا سری DTM مدل DTMR08

  • قیمت : 13,006,000 تومان

کنترل دما ماژولار چند حلقه ای دلتا سری DTM مدل DTMR04

  • قیمت : 8,599,000 تومان

نمایشگر و کنترلر دما دلتا سری DTK

  • قیمت : 2,325,000 تومان  3,419,000 تومان

نمایشگر و کنترلر دما دلتا سری DT3

  • قیمت : 4,718,000 تومان

نمایشگر و کنترلر دما دلتا سری DTD

  • قیمت : 2,507,000 تومان

ماژول کنترلر دمای دلتا DTC1000 و DTC2000

  • قیمت : 2,787,000 تومان 3,252,000 تومان

بیشتر بخوانید مقاله كنترلر دمای دلتا : قیمت اینورتر دلتا 

كنترلر دماي دلتا

اشتراک گذاری