09133044405

خرید و قیمت سرو موتور دلتا مدل a2

خرید و قیمت سرو موتور دلتا مدل a2

در این مقاله به بررسی موضوع سرو موتور دلتا مدل a2 پرداخته میشود. از سرو موتور در صنایع و فناوری های متنوعی استفاده می شود؛ که می توان به تجهیزات و لوازم پزشکی، فلز، طلا، صنعت سنگ، نساجی، فوم و تزریقات پلاستیک صنعتی، دستگاه چوب بریCNC و … اشاره کرد. در کل می گوییم در صنایعی که احتیاج به دقت جریان الکتریکی دارند، از سرو موتور استفاده می کنند.

سرو موتورها  به  دو نوع برق AC  و DC تقسیم می شوند.

بهترین و خلاقانه ترین نوع الکتروموتور که با آن می توان کنترل وضعیت، کنترل سرعت و P یا کنترل گشتاور را انجام داد، سرو موتور های متناوب  AC اند که مدل به مدل بر کاربران و محبوبیت آن ها اضافه می شود. دیگر نمی توان یک ربات صنعتی، دستگاه     چوبCNC   یا اتوماسیون صنعتی را بدون سرو موتور هدایت کرد. سرو موتور های AC با نمودار گشتاور p – دور ثابتی که دارند، می توانند در محدوده های متفاوت سرعت، بدون افت گشتاور کار کنند و این موضوع مزیت بزرگی محسوب می شود.

معمولا این نوع موتور ها ابعاد کوچکی دارند و در ابعاد کوچک خود، توان تحویل گشتاورهای بالایی را دارند. اغلب  بعلت  IP های بالایی که دارند، امکان کارکرد در وضعیت دشوار و محیط سخت را نیز دارا می باشند.

سرو موتور دلتا مدل a2 ، بوسیله مهندسین کشور چین و تایوان ساخته می شوند و دارای مشخصات فنی ویژه ای می باشد که به آن خواهیم پرداخت.

در پک سرو موتور دلتا مدل a2  اقلام گوناگونی قرار داده شده است مثل؛ کابل پنج متری، موتور 1 کیلوواتی، کانکتور قدرت 1kw ترمز دار مدل a2، یک کانکتور ورودی/خروجی 50 پین و یک موتور سرو ساده 1kw مدل a2، با گشتاور 8.5 نیوتن متر.

بیشتر بخوانید مقاله خرید و قیمت سرو موتور دلتا : انواع اینورتر دلتا

خرید و قیمت سرو موتور دلتا مدل a2

سایر مشخصات فنی سرو موتور دلتا مدل a2 :

  • برق ورودی: تک فاز 220 v
  • توان موتور: 0.4کیلووات
  • سرعت: 3000 دور بر دقیقه
  • P گشتاورمدل ترمز دار:  5/8 نیوتن متر
  • P  گشتاور مدل بدون ترمز:  5/9 نیوتن متر
  • سایز فلنچ بی ترمز: 60 میلی متر
  • فلنج ترمز دار: 180 میلی متر
  • قطر شفت بدون ترمز: 14 میلی متر
  • قطر شفت ترمز دار: 32 میلی متر
  • انواع موتور: ترمزدار و بدون ترمز
  • تهویه: خنک کاری سروو درایو ASD-A2-5543-E دلتا توسط فن انجام می شود.
  • انکودر: 17 بیتی

انواع سروو دلتا (DELTA SERVO MOTOR)

سرو دلتا در انواع زیر تولید می شود :

  1. سروو سری A2
  2. سروو سری A3
  3. سروو سری B2
  4. سروو سری B3

اگر بخواهیم پنج سری از  سرو موتور های سری  A2  را معرفی کنیم؛ ASDA-A2-L، ASDA-A2-M، ASDA-A2-F، ASDA-A2-U، ASDA-A2-E  را نام می بریم. در ادامه به تشریح دو مدل A2 خواهیم پرداخت:

  • سرو موتور دلتا مدل a2 :

برای فراهم کردن الزامات برنامه‌های کاربردی، کنترل چرخش در اتوماسیون صنعتی و برطرف کردن نیازهای کنترل موقعیت با دقت بالا که توسط طراحان ماشین و یکپارچه سازان سیستم درخواست شده است، دلتا در سال 2009 سرو دلتا سری A2 و سرو درایوهای کنترل حرکت را طراحی نمود.

  • سروو دلتا سری a2r:

دلتا برای دستیابی به مقاصد خویش و همگام شدن با بازار در حال تحول، بصورت رسمی سیستم محرک خطی نو خود، سرو دلتا سری a2r را جهت برنامه‌های کاربردی، کنترل حرکت با دقت بالا و سرعت بالا راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید مقاله خرید و قیمت سرو موتور دلتا : PLC دلتا

خرید و قیمت سرو موتور دلتا مدل a2

سری a2r یک سیستم درایو خطی هوشمندانه است که با موفقیت رابط‌ های ارتباطی DMCNET و CANopen را برای دادن جواب  و کنترل با دقت بالا یکپارچه کرده است. (با اتصال به کارت‌های کنترل حرکت دلتا و کنترل‌کننده خودکار قابل برنامه‌ریزی MH).

 سیستم درایو خطی دلتا می‌تواند راه‌حلی روشن برای کاربردهای کنترل حرکت چند محوره در صنایع مختلف اتوماتیک ارائه کند.

برای موتورهای خطی بدون آهن این سری سرو دلتا می‌تواند ویژگی‌های دقت بالا، توان و قدرت بالا، پاسخ بالا و بدون واکنش را تا سطوح بهینه انجام دهد. این نه تنها راندمان کار سیستم کنترل حرکت را افزایش داده، بلکه کاربردهای سیستم سرو را برای فراهم کردن نیازهای دقت بالا گسترش می‌دهد.

سیستم‌های درایو خطی فعلی در بازار یک سیستم پیچیده است که شامل سروو درایو، موتور خطی، مقیاس خطی و کنترل کننده خارجی است در حالی که قطعات از تامین کنندگان مختلف می‌آیند. مشتری باید تلاش زیادی برای ادغام به کار گیرد. این سری موتورهای خطی دلتا را با PAC دلتا ترکیب می‌کند تا یک سیستم ساده‌تر را با سیم‌کشی ساده، نصب سریع، ارتباط سریع، عملکرد عالی و تلاش کمتر در یکپارچگی ایجاد کند.

در این مدل از سروو دلتا امواج مربعی و امواج سینوسی سیگنال‌های بازخورد از مقیاس خطی، موتور خطی و رمزگذار می‌توانند به سیگنال‌های ارتباطی تبدیل شوند. ساسن مدل می‌تواند سیگنال‌ها را به سیگنال‌های با وضوح بالا (تقویت سیگنال: مضرب 2048) تقسیم کند تا نویز و اعوجاج را تا حد زیادی کاهش داده و انتقال سیگنال دقیق‌تری را ارائه دهد که برای ارتباطات سریع و بهینه ضروری است. پایداری خوب، قابلیت اطمینان بالا و عملکرد عالی از ویژگی‌های این مدل سروو دلتا است.

قابلیت های سرو موتور دلتا A2 بصورت اختصار

تولید و زراحی سرو موتور دلتا A2 از توان ۱۰۰ W تا 1.5 KW بطور تک فاز و از توان 2 KW تا 15KW بطور سه فاز می باشد. دارای قابلیت اضافه شدن انکدر دوم برای گرفتن لقی گیربکس و لقی دیگر تجهیزات مکانیکی  است و نیز دارای ورودی پالس چهار MPPS   که متوازن با کنترلرهای CNC  می باشد.

سرو موتور دلتا  A2 پورت داخلی CAN open / RS-232 / RS485. را دارد واز شصت و چهار حافظه داخلی جهت کنترل موقعیت داخلی  برخوردار است. ASDA-A2 دارای قابلیت کنترل دو mode  همزمان می باشد. دارای mode های Speed , Position , Torque است که کنترل مد Torque و Speed با کنترل پارامتر داخلی یا ولتاژ ورودی امکان پذیر است.

ورودی ۲۲۰V تک فاز و ۳۸۰V سه فاز دارد. دارای قابلیت  Full-close loop شدن توسط انکودر ثانویه برای رفع لقی مکانیکی و قابل تنظیم تا ۷۲۰ نقطه E-CAM. قابلیت پیکر بندی نرم افزاری توسط نرم افزار ASD-SOFT  و یادگیری راحت می باشد. به کارگیری راحت در سیستم های برش چرخان و ماشین آلات صنایع بسته بندی و غذایی از دیگر مزایای آن است.

قیمت های بدون ترمز و ترمز دار سرو موتور دلتا A2از  22,350,000 الی 58,650,000تومان در بازار متفاوت است.

بیشتر بخوانید مقاله خرید و قیمت سرو موتور دلتا مدل a2 : خرید اینورتر دلتا

خرید و قیمت سرو موتور دلتا مدل a2

 

اشتراک گذاری